Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Κάθε αρχή και δύσκολη...

Έτσι δε λένε; Ε λοιπόν, εγώ το πιστεύω. Κι έτσι ξεκινώ κάτι πρωτόγνωρο για 'μένα, κάτι που ποτέ δεν είχα σκεφτεί να κάνω. Το δικό μου μπλογκ. Δύσκολο. Μπορεί να ακούγεται χαζό, αλλά για 'μένα είναι δύσκολο, ακόμα. Ευελπιστώ να συνηθίσω, γιατί ποτέ δεν ήμουν καλή στο να δείχνω τα συναισθήματά μου και να λέω στους άλλους τι σκέφτομαι. Νομίζω, όμως, πως τώρα τελευταία έχω την ανάγκη αυτή. Δεν έχω την απαίτηση να με καταλάβετε, ούτε να με ακούσετε, γιατί το κάνω για τον εαυτό μου και μόνο. Εδώ θα μπορέσω να εκφραστώ για οτιδήποτε και να βοηθήσω τον εαυτό μου. Μην περιμένετε φιλοσοφίες κτλπ, μόνο προσωπικές σκέψεις και απόψεις. Δε ξέρω τι άλλο να πω, σ' αυτή την πρώτη μου ανάρτηση. Θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής.

Hauskaa päivän jatkoa. :)


5 σχόλια:

Sinner είπε...

Καλό ξεκίνημα! Καλώς όρισες στην μπλογκόσφαιρα! <3

Ανώνυμος είπε...

Καλωσήρθες! Αν κι έχω ένα χρόνο εδώ, κι εγώ αισθάνομαι νέα, καθώς γράφω μόνο όταν το χω πραγματικά ανάγκη. Και ξεκίνησα το μπλογκ μου εχοντας το ίδιο σκεπτικό με σένα! Εύχομαι να σε γεμίσει, να ξεσπάσεις και να βγάλεις ό,τι έχεις ανάγγκη!:)

Escapist είπε...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Κι εγώ νομίζω πως δεν θα γράφω πολύ συχνά, αλλά είναι πολύ καλός τρόπος να εκφραστείς, ειδικά για άτομα σαν εμένα, τόσο κλειστά. Ευχαριστώ και πάλι. :)

Rohanne είπε...

Καλώς ήρθες στην μπλογκόσφαιρα και καλές και πολλές αναρτήσεις!
ΥΓ: Έχεις βάλει τόσο όμορφη μουσική <3

Escapist είπε...

Ευχαριστώ πολύ Γιάννα. :)
Ναι, αγαπάμε anime soundtracks και Nightwish-Tarja. <3